Våre team-medlemmer har laget stedsutviklingsstrategi og aktiviseringsplaner for Tøyen torg siden 2017. I tillegg har vi operativ gjennomføringsansvar for nesten alt som skjer på torget. Målgruppen er alt fra de mest kjøpesterke til de mest ressurssvake. Hippe, nyankomne til de som har vært her lengst. Hva lærer man av å lage salgskampanjer, holdningskampanjer, arrangementer m.m. for en så kompleks målgruppe? Ganske mye!
Vi er med på mangfoldsdugnaden, og leverer kommunikasjonstjenester til «verdens beste kampanje for annerledeshet». I år ble dagen digital.Neste år håper vi å være tilbake på Spikersuppa.
OSS leverer strategisk bistand til Ideelt, som igjen leverer lokale trivselsverter (ungdommer) til lokale biblioteker i Oslo.
OSS har utviklet en digital tjeneste som skal gjøre det enklere for ungdom å følge relevant jobb- og karriereretning. Og lettere for arbeidsplasser å ansette rett ungdom til rett jobb. Tjenesten prototyp-testes i disse dager av bydel St.Hanshaugen.
For mange nye nordmenn er taxisjåfør-yrket den første jobben, og det første møtet med det norske samfunnet. OSS bistår en av Oslos viktigste næringer med PR, selskapsstrategi og rådgivning.
OSS utviklet, testet og evaluerte hente- og leveringstjenesten i samarbeid med Impact Startup (Ferd)
Copyright © 2021 vieross.no - Med enerett.